معذرت خواهی از مادر و مادر شوهر
نوشته شده توسط : ذهن نو

معذرت خواهی از مادر و مادر شوهر باید در صورتی باشد که رفتار خطایی از شما سر زده است. در وهله اول باید بدانید که مادر شوهر شما نیز مانند مادرتان است و نباید به چشم دشمن به او نگاه کرد. همه انسان ها جایز الخطا هستند اما زمانی که این خطا باعث رفتار اشتباه شما شده است و دیگران را اذیت کرده است، باید حتما معذرت‌خواهی از مادر و مادر شوهر صورت بگیرد. گاهی عروس خانم ها احساس می‌کنند که مادر شوهر در زندگی خصوصی آنها دخالت می‌کند به همین دلیل از همان ابتدا سعی می‌کنند که رفتار تند و یا حتی بد با او داشته باشند.

منبع: معذرت خواهی از مادر و مادر شوهر

زمانی نیز این رفتارها به اوج خود می‌رسد که مادر شوهر با پسر خود به شیوه ای دلسوزانه رفتار می‌کند و به عروس خود انتقاد می‌کند. در این شرایط عروس قصد دارد که از همان ابتدا رفتار خود را تغییر دهد تا مادر شوهر بیشتر دخالت نکند. اما برخی از رفتار ها نیازمند معذرت خواهی از مادر و مادر شوهر می‌باشد. که در این مقاله راجع به آن صحبت کرده ایم. برای کسب خدمات مشاوره خانواده کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه معذرت خواهی از مادر و مادر شوهر می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

معذرت خواهی از مادر و مادر شوهر

 

برخی از تازه عروس ها احساس می‌کنند که هرچقدر از همان ابتدای زندگی مشترک با مادر شوهر خود تند برخورد کنند یعنی گربه را دم حجله کشته اند. اما به جای اینکه چنین رفتاری انجام دهید، بهتر است که مادر شوهر را نیز مانند مادر خود ببینید. برخی از مادر شوهر ها هیچ رفتار بدی با عروس خود ندارند؛ اما به دلیل اینکه صحبت های در جامعه نشان از بد رفتاری والدین است، قصد دارند که در ابتدای کار حد و حدود خود را مشخص کنند. اما برخی از خانم ها نیز هستند که رفتار بدشان تنها به مادر شوهر ختم نمی‌شود. و مادر خودشان نیز بد رفتار می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آشتی با پدر و مادر کلیک کنید.

برخی از رفتارهای بد به دلیل واکنش های یهویی و هیجانی است که فرد از کوره در می‌رود و از خود نشان می‌دهد. و بعد از بررسی های دقیق تر بر رفتار به این نتیجه می‌رسد که باید به معذرت خواهی از مادر و مادر شوهر بپردازد. در چنین شرایطی باید برخی از رفتارها را از خود نشان دهید که در این مقاله به آنها اشاره کرده ایم.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

راهکار معذرت خواهی از مادر و مادر شوهر

 

برای معذرت خواهی از مادر و مادر شوهر باید برخی از راهکارها را استفاده کنید. عده زیادی از افراد هنوز نحوه برخورد مناسب با مادر و مادر شوهر یا حتی افراد بزرگ تر از خود را نمی‌دانند. به همین دلیل باید این موضوع را آموزش ببینند. جای نگرانی نیست! اینکه الان از موضوع رفتار و معذرت خواهی از مادر و مادر شوهر آگاه شوید بهتر از بروز خطای همیشگی است. در این بخش مقاله روش های معذرت‌خواهی از مادر و مادر شوهر را توضیح داده ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه جلب رضایت پدر و مادر کلیک کنید.

✨ احساسات خود را بیان کنید

اولین راه برای معذرت خواهی از مادر و مادر شوهر، بیان احساسات است. بهتر است که احساسات خود را بیان کنید و به شیوه آرام و بیان این هیجانات را بروز دهید. زمانی که برای معذرت خواهی اقدام می‌کنید، نباید رفتار گستاخانه داشته باشید. با صبر، مهربانی، آرامش و بیان قوی به معذرت خواهی بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دخالت مادر شوهر کلیک کنید.

✨ از تشدید درگیری پرهیز کنید | معذرت خواهی از مادر و مادر شوهر

برای معذرت خواهی از مادر و مادر شوهر نباید دوباره به بحث درگیر شوید. گاهی لازم است که سکوت کنید و بگویید که برای معذرت خواهی اقدام کرده اید. در این شرایط رفتارهای خود را بهبود دهید و واکنش های عاطفی مناسبی از خود نشان دهید. سعی کنید بحث را دوباره باز نکنید و حتما از تشدید درگیری، جلوگیری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مادر شوهر حسود کلیک کنید.

✨ حد و مرز های خود را بیان کنید

زمانی که برای معذرت خواهی از مادر و مادر شوهر اقدام می‌کنید؛ بهتر است که حد و مرز خود را بیان کنید. بیان نیازها، خواسته ها و قوانین زندگی شما؛ آنها را برای رفتار بهتر راهنمایی می‌کند. مثلا اگر به دلیل دخالت جهت تربیت فرزندان دعوا کرده اید؛ بهتر است که خیلی واضح به مادر یا مادر شوهرتان بگویید اگر شما و ما هر کدام به سبک خودمان کودک را تربیت کنیم، آسیب خواهد دید. بنابراین بهتر است که هر کاری لازم به اجازه بود بگویید که از والدین صادر شود. در این شرایط نوه شما دچار دوگانگی نمی‌شود. با چنین لحنی سخن گفتن باعث عصبانیت و تشدید ناراحتی مادر و مادر شوهر نیز نخواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه های حل اختلاف با پدر و مادر و خانواده همسر کلیک کنید.

✨ از همسرتان راهنمایی بگیرید | معذرت خواهی از مادر و مادر شوهر

زمانیکه احساس می‌کنید برای معذرت خواهی از مادر و مادر شوهر تنهایی کفایت نمی‌کند، بهتر است که از همسرتان راهنمایی بگیرید. با همسر خود صحبت کنید و به جریان را همراه با احساسی که در آن زمان داشتید توضیح دهید. از او کمک بگیرید تا با شناختی که از مادر خود دارد؛ به شما کمک کند. شوهر شما باید نقش فعالی داشته باشد و برای رضایت آنها تلاش کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رفتار با خانواده شوهر کلیک کنید.

✨ از مشاورین متخصص راهنمایی بگیرید

گاهی رفتار برخی از مادر ها و مادر شوهر ها به شیوه ای است که فرد را اذیت می‌کند. دخالت های بیجا و رفتارهای همراه با کنایه باعث ناراحتی می‌شود. اگر با تکنیک های مناسب و رفتارهای همراه با آرامش نمی‌توایند که به معذرت خواهی از مادر و مادر شوهر بپردازید، بهتر است که از روانشناس راهنمایی بگیرید. روانشناس به شما کمک می‌کند که رفتارهای مناسب جهت معذرت خواهی از مادر و مادر شوهر داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رفتار با مادر شوهر بی ملاحظه کلیک کنید.

کلام آخر

همانطور که گفته شد؛ معذرت خواهی از مادر و مادر شوهر در برخی از شرایط ضروری است. اما روش های مناسبی برای معذرت خواهی باید صورت بگیرد تا دلخوری و تشدید درگیری پیش نیاید. در صورتی که روش های دیگر برای شما مناسب و کارساز نبود؛ توصیه می‌کنم که حتما از روانشناس و مشاورین متخصص در این زمینه راهنمایی بگیرید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه معذرت خواهی از مادر و مادر شوهر می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

 

منبع: معذرت خواهی از مادر و مادر شوهر





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: