برخورد با همسر همجنسگرا | 5 روش برخورد با همسر همجنسگرا
نوشته شده توسط : ذهن نو

برخورد با همسر همجنسگرا سخت و دشوار است. اینکه قبل از ازدواج فکر های دیگری راجع به زندگی خود می‌کردید و حالا با همچین مساله ای روبرو هستید؛ ساده نیست. همه افراد قبل از ازدواج اهداف خاصی را برای خود در نظر می‌گیرند. ازدواج به منظور رشد دو نفره و پیشرفت در زمینه های دیگر است. و زمانی که یک فرد با همسر همجنسگرا روبرو می‌شود؛ بناهای رابطه بر سرش خراب می‌شود. حتی در این شرایط زندگی برای هر دو سخت می‌شود. و نیازهای عاطفی و جنسی رفع نمی‌شود. قبل از اینکه به جدایی و طلاق فکر کنید؛ نحوه برخورد با همسر همجنسگرا را آموزش ببینید. در این راه حتما از روانشناس راهنمایی بگیرید تا با مشکلات کمتری روبرو شوید.

برای دریافت مشاوره در زمینه برخورد با همسر همجنسگرا می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان کلینیک تخصصی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

منبع: برخورد با همسر همجنسگرا | 5 روش برخورد با همسر همجنسگرا

برخورد با همسر همجنسگرا

اینکه بعد از ازدواج متوجه شوید همسر شما به همجنس خود گرایش دارد شوک بزرگی است. در این شرایط احتمالا احساس کرده اید که زندگی خراب شده است و با به مرور زمان از همسر خود دور خواهید شد. احساس خجالت و گوشه گیری در شما نمایان می‌شود و دیگر به آینده اطمینان نخواهید داشت. رابطه جنسی و عاطفی شما با چالش و مشکل روبرو می‌شود.

بر اساس تحقیقات حدود دو میلیون زوج همجنسگرا وجود دارد. در این شرایط 3 حالت اتفاق می‌افتد. دسته اول فورا از یکدیگر جدا می‌شوند. گروه دوم 2 سال با یکدیگر زندگی کرده و سپس جدا می‌شوند. دسته آخر تلاش می‌کنند که زندگی را پایدار نگه دارند؛ اما اگر مهارت های لازم را آموزش نبینند، با افسردگی روبرو می‌شوند. برای آموزش مهارت ها و برخورد با همسر همجنسگرا روش هایی وجود دارد که در این مقاله توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مشکلات همجنسگرایی همسر

قبل از اینکه از نحوه برخورد با همسر همجنسگرا آشنا شوید؛ بهتر است که مشکلات همجنس گرایی همسر را بدانید و به آن آگاه باشید. در این بخش مقاله راجع به مشکلات همجنس گرایی همسر توضیح داده ایم.

???? عزت نفس جنسی بسیار آسیب دیده

???? طرد شدن از نظر جنسی

????گفتن برخی از چیزها مانند “من به اندازه کافی زنانه/ مردانه نیستم؟”

???? نگرانی در رابطه با فرزندان

???? احساس از بین رفتن اعتقادات و اعتمادات

????گیج شدن در رابطه با ازدواج

???? شک در ادامه دادن رابطه

???? ترس از فروپاشی خانواده

????شکاک شدن نسبت به یکدیگر

???? خشم، عصبانیت، آسیب دیدگی، ویرانی، ناامیدی، دروغ و …

???? اضطراب دائمی

????پنهان کاری زوجین از یکدیگر

???? در معرض قرار گرفتن بیماری های مقاربتی و جنسی

نحوه برخورد با همسر همجنسگرا باید چگونه باشد؟

در برخورد با همسر همجنسگرا باید برخی از راهکارها را انجام دهید. که این راهکارها باعث بهبود رابطه می‌شود. در این بخش مقاله راجع به نحوه برخورد با همسر همجنسگرا توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتها همراه ما باشید.

???? نارضایتی خود را با همسر همجنسگرا در میان بگذارید

یکی از راه های برخورد با همسر همجنسگرا، اعلام نارضایتی است. به همسرتان بگویید که نشانه های مشاهده از او فکر شما را درگیر کرده است و از این موضوع بسیار ناراحت هستید. در این شرایط نباید صحبت های توهین کننده داشته باشید و حالت تدافعی نداشته باشید. بعد از بیان نارضایتی و ناراحتی خود، از همسرتان بخواهید که در رابطه با رفتارهای خود توضیح دهد.

???? منشا انحراف جنسی همسر خود را بررسی کنید

در برخورد با همسر همجنسگرا باید منشا انحراف های جنسی او را بررسی کنید. در این شرایط باید 3 منشا اصلی که شامل ژنتیک، محیط و مشکلات هورمونی است را مورد بررسی قرار دهید. با کمک از پزشک و روانشناس تشخیص خواهید داد که منشا انحراف جنسی همسر شما چیست و با چه شیوه هایی می‌توانید او را تغییر دهید.

???? نیازهای خود را با همسر همجنسگرا در میان بگذارید

یکی از روش های برخورد با همسر همجنسگرا این است که نیازهای خود را با همسرتان در میان بگذارید. با شوهر خود در رابطه با نیازهای جنسی صحبت کنید و با همفکری یکدیگر راهی مناسب با کمک روانشناس برای بهبو زندگی مشترک پیدا کنید.

???? از روانشناس راهنمایی بگیرید

در برخورد با همسر همجنسگرا باید حتما از سکس تراپیست و روانشناس راهنمایی بگیرید. روانشناس با ریشه یابی منشا این انحراف جنسی و بررسی مشکلات، به شما راهکارهایی ارائه می‌دهد که با آسوده خاطری بیشتری بتوانید تصمیم بگیرید. 

???? تصمیم قاطعانه بگیرید

اگر در برخورد با همسر همجنسگرا موفق نشدید و به فکر جدایی هستید؛ باید تصمیم قاطعانه بگیرید. با یکدیگر صحبت کنید؛ از روش های بیشتری برای رفع مشکلات استفاده کنید و به توافق برسید. گاه کمک از روانشناس و بررسی برخی از ویژگی ها شما را از جدایی دور می‌کند و به سوی بهبودی زندگی هدایت می‌کند.

در رابطه با همجنسگرا بودن همسر، به نکات زیر توجه کنید

???? هرگز برای همجنسگرا بودن همسر خودتان را سرزنش نکنید. شما مقصر این داستان نیستید.

???? در صورت ترس و عدم اطمینان از همسر، روابط جنسی خود را با مراقبت های بیشتری انجام دهید.

???? از سکس تراپیست و روانشناس راهنمایی بگیرید.

????تجربه احساسات منفی طبیعی است، با آرامش رفتار کنید.

???? فرزندان خود را در رابطه با این موضوع آگاه نکنید.

کلام آخر

شناخت و اطلاع از اینکه همسر شما همجنسگرا است بسیار دشوار است. گویی تمامی مشکلات دنیا بر سر شما خراب شده است. اما زمانی که این موضوع را متوجه شدید؛ باید خونسردی خود را حفظ کنید و در اقدام اول از روانشناس راهنمایی بگیرید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه برخورد با همسر همجنسگرا می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان کلینیک تخصصی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

منبع: برخورد با همسر همجنسگرا | 5 روش برخورد با همسر همجنسگرا





:: برچسب‌ها: برخورد با همسر همجنسگرا | 5 روش برخورد با همسر همجنسگرا ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: