سورپرایز کردن عشق | 9 راهکار برای سورپرایز کردن معشوق
نوشته شده توسط : ذهن نو

سورپرایز کردن عشق از آن دسته کارهایی است که همه ما دوست داریم انجام بدهیم. سورپرایز کردن تنها راه برای اینکه به طرف مقابل نشان بدهیم چقدر دوستش داریم نیست. با این‌ حال از آن دسته کارهایی است که چون دوست یا همسر شما انتظارش را ندارد؛ خوشحالی بسیاری را برایش ایجاد خواهد کرد. همین مسئله می‌تواند عشق و محبت میان شما را نیز چند برابر کند. اما راه مناسب برای سورپرایز کردن عشق چیست؟ خیلی اوقات ممکن است ایده خوبی برای این کار به ذهنتان نرسد. یا راه‌هایی که بلد هستید تکراری باشند. ما در این مطلب سعی می‌کنیم تا چند راهکار ساده اما خاص برای سورپرایز کردن عشقتان را به شما آموزش بدهیم. پس اگر به فکر غافلگیر کردن طرف مقابل هستید در ادامه همراه ما باشید.

سورپرایز کردن عشق

یکی از هیجان انگیز ترین قسمت های هر رابطه عاطفی، سورپرایز کردن عشق است. مخصوصا زمانی که این سورپرایز کردن بی دلیل باشد. اما به دلیل اینکه ایده های غافلگیری تکراری است. اغلب به دنبال روش های جدید و نوین هستیم. این موضوع را به خاطر داشته باشید که سورپرایز کردن تنها نباید در حیطه دوست دختر-پسر باشد. زوجین، خواهر و برادر و … همگی لایق غافلگیری هستند. این کارها باعث می‌شود که رابطه و خانواده از یکنواختی در بیاید. در این مقاله راجع به روش های سورپرایز کردن عشق توضیح داده ایم. 

تأثیرات روحی سورپرایز کردن عشق

روان‌شناسان رفتاری و شناختی همیشه در درمان بیماران از مفهوم انتظار یا توقع صحبت می‌کنند. وقتی ما در ذهنمان انتظار کاری را از کسی نداشته باشیم طبیعتا وقتی این رفتار را از طرف او ببینیم ناراحت خواهیم شد. این مسئله در مورد کارهای مثبت نیز عمل می‌کند. همه ما وقتی یک نفر کاری را مثل همیشه برایمان انجام می‌دهد واکنش چندانی نشان نمی‌دهیم. اما اگر او ناگهانی و بدون اینکه شما توقعی داشته باشید این کار را انجام بدهد چطور؟

قطعا در این شرایط ما احساس خوب بیشتری پیدا خواهیم کرد. تأثیر روانی سورپرایز کردن عشق نیز همین‌طور است. همه ما انتظار داریم روز تولدمان از شریک احساسی‌مان کادو بگیریم. اما یک ایده جدید هرچقدر هم که ساده باشد وقتی طرف مقابلمان انتظار آن را ندارد تأثیر بیشتری خواهد داشت.

یک جنبه روانی دیگر از سورپرایز کردن عشق این است که معمولا کارهای ناگهانی و اتفاقاتی که هیجان زیادی برای ما دارند بیشتر در ذهنمان خواهند ماند. در حقیقت وقتی شما عشقتان را غافلگیر می‌کنید این کار خیلی بیشتر از هر هدیه سنگین یا کار دیگری در ذهن او خواهد ماند. 

راهکارهایی برای سورپرایز کردن عشق

حالا که با خوبی‌های سورپرایز کردن آشنا شدید بهتر است چند راهکار برای این مسئله را با هم مرور کنیم. اما قبل از هر چیز دو نکته مهم را به خاطر داشته باشید. اول اینکه سورپرایزها نباید همیشه در یک مناسبت خاص اتفاق بیفتند. شما در روزهای معمولی هم می‌توانید با غافلگیرکردن عشقتان حال و هوای خوبی در رابطه ایجاد کنید. نکته دوم هم این است که برخلاف تصور خیلی‌ها، سورپرایز کردن طرف مقابل نیاز به هزینه‌های خیلی بالا ندارد. در ادامه کمی بیشتر از راه‌های ساده و کم‌هزینه اما تأثیرگذار برای سورپرایز کردن عشق صحبت خواهیم کرد.

???? فرستادن بسته‌ای که او انتظارش را ندارد

یکی از روش های سورپرایز کردن عشق، فرستادن بسته است. یک روز عادی است و عشق شما در خانه یا محل کارش مشغول برنامه‌های روزمره است. اگر شما بتوانید با یک کار ساده این جریان روزمرگی را از بین ببرید قطعا او را خوشحال خواهید کرد. یک راه‌ حل ساده برای این کار این است که یک بسته برایش بفرستید.

این بسته می‌تواند هر چیزی باشد. شاید بخواهید یک سبد گل، یک ظرف غذا یا حتی یک نامه عاشقانه را به دستش برسانید. محتوای بسته اصلا مهم نیست. این موضوع کاملا به سلیقه خودتان بستگی دارد. چیزی که اهمیت دارد این است که شما با فرستادن این بسته به او نشان می‌دهید به یادش هستید.

???? ناگهانی سر راهش قرار بگیرید

دیدن کسانی که دوستشان داریم آن هم بدون هیچ برنامه قبلی می‌تواند خوشحال‌ کننده باشد. پس گاهی اوقات برای سورپرایز کردن طرف مقابل این کار را انجام بدهید. برای مثال پس از پایان ساعت کار یا کلاس درسی به دنبالش بروید. قطعا اینکه دوست یا همسرتان ببیند شما در ساعت‌هایی که خسته شده به فکرش بوده‌اید او را خوشحال خواهد کرد. بنابراین برای سورپرایز کردن عشق؛ ناگهانی در سر راهش قرار بگیرید. 

???? دوستانش را دعوت کنید

جهت سورپرایز کردن عشق؛ دوستانش را دعوت کنید. همه ما از وقت گذراندن با کسانی که دوستشان داریم خوشحال می‌شویم. چیزی که می‌تواند این مسئله را زیباتر کند این است که ببینیم طرف مقابلمان هم به این مسئله اهمیت می‌دهد. خیلی از خانم‌ها و آقایان هستند که دوست ندارند شریک احساسی‌شان زمان‌هایی را با دوستانش بگذراند.

اما یادتان باشد اهمیت‌ دادن شما به دوستان عشقتان در واقع حرمتی است که برای خود او و همین‌ طور رابطه‌تان قائل می‌شوید. پس گاهی اوقات بدون اینکه او باخبر شود ترتیب یک دورهمی را بدهید و دوستان، خانواده یا هرکس دیگری که عشقتان را خوشحال می‌کند به آن مهمانی دعوت کنید.

???? او را برنده یک قرعه‌ کشی بکنید

یک راه خاص برای سورپرایز کردن عشق این است که هدیه‌ای برای او بخرید و سپس از یک نفر بخواهید با عشقتان تماس بگیرد. او می‌بایست به طرف مقابل شما بگوید که این هدیه را در یک قرعه‌ کشی برنده شده است. لازم نیست این هدیه خیلی خاص باشد. یک سفر ساده یا هر چیز دیگری را می‌توانید به‌ عنوان هدیه برای عشقتان در نظر بگیرید.

???? از نوشته‌ها کمک بگیرید

از نوشته برای سورپرایز کردن عشق استفاده کنید. یک راه‌ حل کم‌ هزینه اما بسیار تأثیر گذار برای بیان محبت نامه‌ها هستند. وقتی شما چیزی را می‌نویسید اولا نسبت به حرف‌هایی که می‌زنید دوام بیشتری دارد. ثانیا طرف مقابل زمان بیشتری برای خواندن و تمرکز کردن روی آن خواهد داشت.

پس برای خوشحال کردن عشقتان نامه بنویسید. می‌توانید این نامه‌ها را پست کنید. یا لای کتاب‌ها و وسایل کاریش بگذارید. حتی می‌توانید این نوشته‌ها را روی چند برگه کوچک بنویسید و به قسمت‌های مختلف خانه آویزان کنید. اصلا فکر نکنید که برای نوشتن نیاز به ادبیات خاصی دارید. جمله‌های کوچک عاشقانه که حرف دل خودتان باشد قطعا تأثیر احساسی خوبی روی عشقتان نیز خواهد داشت.

???? خاطره‌های خوب را برایش زنده کنید

خاطرات خوب را برای سورپرایز کردن عشق زنده کنید. کدام یک از خاطره‌هایتان برای طرف مقابل ارزش خاصی داشته‌اند؟ مثلا شاید یک سفر خاص همیشه در ذهن او مانده و از آن صحبت می‌کند. یا شاید یکی از رستوران‌هایی که رفته‌اید برای او منحصر به‌ فرد بوده است. اگر چنین خاطره‌ای با طرف مقابل دارید یک راه مناسب این است که آن را تکرار کنید. برای مثال دوباره به همان شهر و هتلی بروید که اولین‌ بار باهم رفته‌اید. این کار علاوه بر سورپرایز کردن طرف مقابلتان همه احساسات زیبای گذشته را نیز در ذهن او زنده می‌کند.

⚪ خودتان چیزی درست کنید

هرچقدر یک نفر بابت هدیه‌ای که به ما می‌دهد زمان و دقت بیشتری خرج کرده باشد ما را خوشحال‌ تر خواهد کرد. برای همین یک راه خیلی خوب برای سورپرایز کردن عشق این است که خودتان چیزی برای او درست کنید. دوختن یا بافتن یک لباس، درست‌ کردن یک یادگاری از چوب، نقاشی تصویر طرف مقابل یا هر چیز دیگری که به ذهنتان می‌رسد؛ اما ساخته دست خودتان است. می‌تواند برای دوست یا همسر شما بسیار تأثیرگذار باشد.

???? یک برنامه تفریحی در نظر بگیرید

آیا همسرتان به ورزش علاقه دارد؟ یک بلیط برای تماشای مسابقه تیم محبوبش بخرید؛ این زمان را در اختیار او بگذارید که با دوستانش برای دیدن این مسابقه برود. یا یک بلیط سینما، یک میز در رستوران و… برای او و دوستانش تدارک ببینید. این کار شما قطعا باعث می‌شود او لحظات خوشی را در کنار دوستانش بگذراند؛ و حتما بابت این مسئله از شما تشکر خواهد کرد. بنابراین برای سورپرایز کردن عشق، برنامه تفریحی در نظر بگیرید. 

???? آهنگ بسازید

یکی از روش های سورپرایز کردن عشق، آهنگ ساختن است. اگر ساخت موزیک و آهنگ برای شما کار ساده ای است؛ برای عشق خود آهنگ بسازید. و در حضور خودش برای او اجرا کنید. 

کلام آخر

روش ها و راهکارهای زیادی برای سورپرایز کردن عشق وجود دارد. اما تقریبا به دلیل تکراری بودن؛ نقشه برای غافلگیری اندکی دشوار است. در این مقاله روش هایی را برای سورپرایز کردن عشق توضیح داده ایم که بسیار کارآمد است. اگر در رابطه با مشکلات ریزی روبرو شده اید؛ بهتر است که از یک روانشناس برای کمک راهنمایی بگیرید. با این کار اهمیت خود نسبت به رابطه را نشان خواهید داد.

مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه سورپرایز کردن عشق و معشوق می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

یک راه‌ حل کم‌هزینه برای سورپرایز کردن عشقم چیست؟

می‌توانید یک نامه برای او بنویسید و بین وسایلش بگذارید. یا از کسی بخواهید که این نامه را به او برساند. در بین روز با او تماس بگیرید و بگویید که دوستش دارید؛ گاهی پس از پایان ساعت کار یا درس به دنبالش بروید و در کنار هم ساعت خوبی را بگذرانید.

منبع: سورپرایز کردن عشق | 9 راهکار برای سورپرایز کردن معشوق





:: برچسب‌ها: سورپرایز کردن عشق | 9 راهکار برای سورپرایز کردن معشوق ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: