می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه
نوشته شده توسط : ذهن نو

می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه، چیکار کنم؟ چطور به شوهرم اعتراف کنم که دروغ گفتم؟ زمانی که به همسر خود دروغ می‌گویید؛ عذاب وجدان به شما دست می‌دهد. با تفکرات پی در پی این احساس تبدیل به استرس و اضطراب شدید می‌شود. اما سوال اینجاست که چه دلایلی باعث دروغگویی می‌شود؟ چرا یک همسر باید دروغ بگوید؟ دلایلی مانند ترس، کسب چیزهای دیگر و غرور زیاد باعث بروز دروغ می‌شود.

منبع: می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه

 

اما سوال دیگر اینجاست که می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه، چیکار باید انجام دهم؟ بعد از کسب استرس و اضطراب به دنبال روش بازگویی دروغ به همسر است. در ابتدا باید نوع دروغ شما مشخص شود. سپس با کمک روانشناس و اجرای تکنیک ها، مکالمه داشته باشید. برای دریافت مشاوره خانواده کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه

 

تا به حال شده که به همسر خود دروغ بگویید و عذاب وجدان شدیدی بگیرید؟ اما این رفتار به چه دلایلی است؟ افراد به دلایل مختلفی شروع به دروغگویی می‌کنند. این رفتار آسیب های زیادی به خانواده وارد می‌کند و باعث می‌شود که احساسات و روابط بهم بریزد. اما برای اینکه از شدت و میزان این عذاب و استرس بکاهید، باید به دنبال راهکار باشید. اغلب خانم هایی که به ما در این زمینه مراجعه می‌کنند؛ با این جمله آغاز می‌کنند: می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه. در این زمینه راهکارهایی وجود دارد که باعث کاهش استرس شما می‌شود که توصیه می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

دلایل دروغگویی افراد چیست؟

دلایل متفاوتی در بروز دروغگویی افراد وجود دارد. و دلیل اینکه برخی از افراد می‌گویند می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه، را در ادامه توضیح داده ایم.

???? غرور زیاد

غرور زیاد همیشه باعث می‌شه این جمله را استفاده کنید “می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه”! افراد مغرور خود را بزرگ تر از دیگران می‌دانند و بهتر از چیزی که هستند نشان می‌دهند.

???? ترس | می‌ترسم ‌شوهرم حقیقت رو بفهمه

بزرگ ترین دلیل اینکه یک خانم می‌گوید می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه، ترس شدید از همسر است. افرادی که از خشم و ناراحتی های همسر می‌ترسند، معمولا موضوعات زیادی را از او پنهان می‌کنند. و احساس می‌کنند که با گفتن حقیقت، زندگی شان به جدایی ختم خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ترس از شوهر کلیک کنید.

???? کسب چیزهای مختلف

می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه. چرا؟ چون در حال کسب پول، مدرک، عشق، رابطه جنسی و … هستم. دلیل برخی از دروغ ها این است که خانم از همسر خود چیز مفیدی را دریافت می‌کند. و برای اینکه این موارد را از دست ندهد؛ تن به دروغ می‌دهد.

می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه، چیکار کنم؟

 

می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه و زندگیم به خطر بیوفته، چیکار کنم؟ اگر مدت ها در حال دروغگویی به همسر بودید؛ و نگران فاش شدن آنها هستید؛ زمان رسیده که از روش های مناسب استفاده کنید. برای اینکه از میزان استرس شما کاسته شود؛ تکنیک های زیر را برای راهکار استفاده کنید.

برای آشنایی با پیامدهای پنهانکاری از همسر کلیک کنید.

???? به برنامه ریزی زمان مناسب برای مکالمه بپردازید

می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه، چیکار کنم؟ زمان مناسبی را برای مکالمه انتخاب کنید. از همسر خود سوال کنید که چه زمانی خالی است. و موقعیت خوبی برای گوش دادن به حرف های یکدیگر پیدا کنید. دقت داشته باشید که این شرایط باید در صبر و آرامش باشد.

???? ارتباط چشمی داشته باشید | می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه

در پاسخ به سوال می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه باید گفت که ارتباط چشمی برقرار کنید. زمانی که قصد دارید با نامزد خود صحبت کنید باید طی مدت زیادی به چشمان او نگاه کنید. چون با این تکنیک حرف های شما بهتر در ذهن او ماندگار می‌شود. و در نهایت باور می‌کند که صحبت های شما حقیقت دارد.

???? دروغ خود را اعتراف کنید

می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه، چیکار کنم؟ اعتراف کنید تا از شر استرس رها شوید. با تکنیک هایی که در بندهای قبل گفته شد؛ حقیقت را به او بگویید. زمانی که همسر شما خودش متوجه دروغ شما شود؛ حس خوبی دریافت نمی‌کند و همیشه احساس می‌کند که شما به او دروغ می‌گویید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همسر دروغگو کلیک کنید.

???? نظر همسر را هم بشنوید

در پاسخ به سوال اینکه می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه، چیکار کنم؟ باید حقیقت را بگویید و منتظر اظهار نظر او نیز باشید. این که تنها شما راوی باشید خوب نیست. اجازه دهید شوهرتان در این زمینه هم نظر بدهد. و احساسات خود را تخلیه کند.

???? اشتباه خود را بپذیرید | می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه

بگویید می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه اما می‌دانم که دروغ اشتباه بزرگی بود. به همسر نشان دهید که پشیمان دروغ هستید و این اشتباه را می‌پذیرید. او را درک کنید و حق بدهید که اگر جای او بودی حتما احساس خوبی را تجربه نمی‌کردید.

???? عذرخواهی کنید

بعد از اینکه حقیقت را بیان کردید باید عذر خواهی کنید. اینکه اشتباه خود را پذیرفته اید و حالا بابت این موضوع متاسف هستید حس خوبی را به همسر شما القا می‌کند. جمله می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه را فراموش کنید و به دل مشکلات وارد شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دروغ گفتن در زنان کلیک کنید.

???? به او زمان بدهید وبرای جلب اعتماد دوباره تلاش کنید

می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه، چیکار کنم؟ اشتباه خود را بپذیرید؛ او را درک کنید و برای جلب اعتماد دوباره تلاش کنید. اندکی کار شما دشوار است که دوباره اعتماد همسر خود را جلب کنید. اما برای حفظ زندگی مشترک اول باید اجازه دهید که شوهرتان احساسات خود را تخلیه کند و سپس برای جلب اعتماد دوباره از او راهکار بگیرید.

برای آشنایی با راه های جلوگیری از دعوای زن و شوهر کلیک کنید.

کلام آخر

صداقت و راستگویی لازمه هر زندگی مشترک است. اما گاه شرایط به دلایل مختلف باعث دروغگویی می‌شود. ولی به مرور زمان متوجه خواهید شد که عذاب وجدان و استرس دامن گیرتان کرده. و دائم در حال ذکر این جمله هستید که می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه. نترسید؛ با قدرت تمام، موقعیت مناسب و صبر حقیقت را بازگو کنید و اجازه دهید که همسرتان هم ابراز احساسات کند. اگر در این زمینه مشکل دارید از روانشناس و مشاورین متخصص نیز می‌توانید راهنمایی بگیرید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی کودک از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان کلینیک تخصصی مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

 

منبع: می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: