خواهر شوهر حسود و عقده ای | 11 نشانه حسادت خواهر شوهر
نوشته شده توسط : ذهن نو

 خواهر شوهر حسود و عقده ای یکی از معضلات زندگی مشترک است. برخی خانم ها تصور می‌کنند که خواهر شوهر غول زندگی است. ولی در همه خانواده ها چنین چیزی وجود ندارد. حرف ها و افکار کلیشه که از قدیم و حتی تا به امروز در مورد کنایه ها و رفتارهای خواهر شوهر و حسادت هایش وجود دارد. عده ای از افراد خودشان لفظ خواهر شوهر را تکرار می‌کنند تا به قول خودشان برای عروس خانواده حد و مرز مشخص کنند.



البته که خواهر شوهر حسود و عقده ای کم نیست و هنوز هم آزرده خاطر سازی زن برادر رخ می‌دهد. این افراد با گذشت زمان همچنان در زندگی برادر خود دخالت می‌کنند و اجازه هر کار غیر متعارفی را به خود می‌دهند. اما برای اینکه به زندگی خود آسیب وارد نکنید؛ بهتر است تا به صحبت‌ها و رفتارهای خواهر شوهر توجهی نکنید. هرچقدر خود را بیشتر بر سر این موضوع اذیت کنید؛ زندگی بدتری خواهید داشت. اما اگر همسر شما توجه بسیار زیادی به اعمال و رفتار خواهر خود دارد و حسادت او را متوجه نمی‌شود؛ حتما از روانشناس کمک بگیرید. برای دریافت مشاوره خانواده کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه خواهر شوهر حسود و عقده ای می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

خواهر شوهر حسود و عقده ای کیست؟

 

اغلب عروس ها زمانی که وارد یک خانواده جدید می‌شوند؛ منتظر رفتارهای آسیب زا از سوی خواهر شوهر هستند. با گذشت زمانه و تغییر کلیشه ها؛ همچنان خواهر شوهر حسود و عقده ای وجود دارد. که زندگی برادر خود را با یک رفتار پر تنش می‌کند. رفتار با این خواهر شوهر ها سخت و دشوار است. اغلب شما را نگران می‌کند و باعث بروز هر نوع چالشی می‌شود.

اما برای اینکه خواهر شوهر حسود و عقده ای را مهار کنید؛ روش هایی وجود دارد. قبل از اینکه از این تکنیک ها راهنمایی بگیرید؛ نشانه های خواهر شوهر سمی خود را شناسایی کنید تا بتوانید رفتار مناسبی از خود بروز دهید. نشانه های خواهر شوهر حسود شامل توهین، بی احترامی، اذیت، بی محلی و … می‌شود.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

نشانه های خواهر شوهر حسود و عقده ای

خواهر شوهر حسود و عقده ای همیشه از خود نشانه هایی بروز می‌دهند که شما متوجه رفتارهای سمی او خواهید شد. در این بخش مقاله به این علائم اشاره کرده ایم.

???? حسادت می‌کنند.

???? از شما قدردانی نمی‌کنند.

???? در کنار شما احساس نا امنی دارد.

???? احساس می‌کند که شما برادرش را دزدیده اید.

???? هر کاری که برای او انجام دهید؛ به چشمانش نمی‌آید.

???? به شما بی احترامی می‌کند.

???? مانند غریبه ها با شما رفتار می‌کند.

???? دائم در حال توهین به شما می‌باشد.

???? به شما احساس حقارت می‌دهد.

???? شما را با حرف ها و رفتارهایش آزار می‌دهد.

???? به شما بی محلی می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حد و حدود رابطه با خانواده همسر کلیک کنید.

چگونه با خواهر شوهر حسود و عقده ای برخورد کنیم؟

 

برخورد با خواهر شوهر حسود و عقده ای اندکی دشوار است. برای اینکه شیوه رفتار شما به نحوی باشد که مانع آسیب های بیشتر نشود؛ بهتر است که از روانشناس کمک بگیرید. اما در این مقاله راهکارهای برخورد با خواهر ‌شوهر حسود و عقده ای را توضیح داده ایم.

حتما درباره راه های جلوگیری و رفع دعواهای خانوادگی بخوانید.

???? با خواهر شوهر حسود و عقده ای صحبت کنید

برای برخورد و رفتار با خواهر شوهر حسود و عقده ای لازم است که با او صحبت کنید. بهتر است که در صحبت های او علت درگیری و ناراحتی را بررسی کنید. با او صحبت کنید و علت واقعی رفتارش را بپرسید. احساسات خود را بیان کنید؛ همچنین اجازه دهید تا او نیز حرف های خود را بزند. سپس به شیوه منطقی و اصولی با یکدیگر به مکالمه بپردازید.

???? زیاد به خواهر شوهر خود نزدیک نشوید

یکی از کارهایی که در برخورد با خواهر شوهر حسود و عقده ای باید انجام دهید، رعایت فاصله است. حتما فاصله خود با خواهر شوهرتان را حفظ کنید تا ترکش های او زندگی شما را خدشه دار نکند. زمانی که با این افراد سمیمی شوید؛ احساس می‌کنند که حق سو استفاده از شما را دارند و به راحتی می‌توانند در کارهای شما مسلط شوند. و یا دخالت های مختلفی داشته باشند. بهتر است که فاصله را همراه با احترام رعایت کنید تا او هم حد خود را بداند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مادر شوهر حسود کلیک کنید.

???? برای هر رفتار واکنش نشان ندهید

از رفتارهایی که باید با خواهر شوهر حسود و عقده ای داشته باشید؛ عدم بروز واکنش با هر رفتاری است. لازم نیست که همیشه به هر چیزی واکنش منفی نشان دهید و یا جواب خواهر شوهر خود را فوری بدهید. گاهی توجهی به حرف های او نشان ندهید و او را نادیده بگیرید. با این رفتار تاب آوری خود را افزایش می‌دهید و او نیز متوجه رفتار خود می‌شود.

???? با شوهرتان صحبت کنید

برای ارتباط با خواهر شوهر حسود و عقده ای بهتر است که از شوهر خود راهنمایی بگیرید. اگر شوهرتان حواسش به شما است از او کمک بگیرید. زیرا او روحیات خواهر خود را بهتر می‌شناسد و نحوه رفتار با او را به شما آموزش خواهد داد. در این شرایط کمتر با مشکل روبرو خواهید شد.

???? اجازه بروز تنش از سوی خواهر شوهر ندهید

برای اینکه خواهر شوهر حسود و عقده ای را از زندگی خود دور کنید؛ نباید در این باره با همسر خود بحث کنید. زمانی که راجع به خواهر شوهرتان با همسر بحث می‌کنید؛ خواهر شوهر را به هدفش نزدیک کرده اید. بهتر است که به جای صحبت با همسر در رابطه با مشکلات، با خواهر ‌شوهر حسود و عقده ای خود صحبت کنید. این روش راهکار بهتری برای حل مسائل است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رفتار با خواهر شوهر کلیک کنید.

???? انتظار الکی و افراطی نداشته باشید

برای برخورد با خواهر شوهر حسود و عقده ای نباید انتظار الکی و افراطی داشته باشید. انتظار بیش از اندازه، آرامش شما را سلب می‌کند و به مرور زمان ارتباط شما با دیگران را مختل می‌کند. همیشه انتظار رفتارهای عجیب داشته باشید تا در شرایط مختلف شگفت زده نشوید.

???? برای سلامت روان خود تلاش کنید

از خواهر شوهر حسود و عقده ای خود دور بمانید تا سلامت روان شما ارتقا پیدا کند. زمانی که تمام دغدغه های شما ارتباط با خواهر شوهر حسود باشد؛ نمی‌توانید برای زندگی مشترک و سلامت روان خود به دنبال راهکار باشید. به همین جهت به دنبال کنترل استرس، مدیتیشن و … باشید.

کلام آخر

برخورد با خواهر شوهر حسود و عقده ای بسیار دشوار است. زمانی این دشواری بیشتر می‌شود که شوهرتان نیز طرف خواهر خود باشد. برای اینکه از میزان این تنش ها بکاهید؛ از روانشناس کمک بگیرید. با کمک روانشناس می‌توانید شوهرتان را به زندگی بازگردانید تا حرف های خواهر حسود خود را باور نکند. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه خواهر شوهر حسود و عقده ای می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.


منبع: خواهر شوهر حسود و عقده ای | 11 نشانه حسادت خواهر شوهر





:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: