استقبال از همسر | 6 روش استقبال از همسر
نوشته شده توسط : ذهن نو

استقبال از همسر یکی از موضوعات مهم در زندگی زناشویی است. همه زوجین باید آداب استقبال از همسر را آموزش ببینند. اما چند سوال پیش می‌آید که آیا تا به حال به این موضوع فکر کردید که چگونه از همسرم استقبال کنم تا خوشحال شود؟ یا اینکه چگونه استقبالی متفاوت با همیشه از همسرم داشته باشم؟ همه افراد در روابط خود، خواهان ارزش و احترام هستند.

استقبال از همسر نیز یک نوع احترامی است که نشان از قدردانی شما می‌شود. این کار نه تنها باعث خوشحالی شخص مقابل می‌شود، بلکه ارزش و کیفیت رابطه را نیز بالا می‌برد. اگر شما هم فکر می‌کنید استقبال از همسر چندان هم اهمیت ندارد، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید؛ تا از اهمیت این کار آگاه شوید. همچنین ما در ادامه به چند تکنیک استقبال از همسر اشاره کرده ایم که می‌توانید از آن ها استفاده کنید. برای راهنمایی بیشتر نیز از روانشناس و مشاورین متخصص راهنمایی بگیرید. جهت دریافت مشاوره خانواده کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه استقبال از همسر می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

منبع: استقبال از همسر | 6 روش استقبال از همسر

استقبال از همسر

عبارت استقبال از همسر ممکن است کمی معمولی و کم اهمیت به نظر برسد. اما از نظر بسیاری از متخصصان، نه تنها بی اهمیت نیست، بلکه از اهمیت زیادی در روابط برخوردار است. به طوری که برخی از زوجین خواهان این مورد هستند. و گاهی خواسته خود را به زبان می‌آورند. اما کسانی که دوست دارند همسرشان از آن ها استقبال کند ولی خواسته شان را بازگو نمی‌کنند، ممکن است در رابطه دچار مشکل شوند.

بی توجهی به استقبال از همسر مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند و باعث آسیب به رابطه می‌شود. زن و شوهر باید با یکدیگر محترمانه برخورد کنند و نشان دهند که زحمات آنها قابل قدردانی است. بنابراین برای افزایش کیفیت رابطه خود استقبال از همسر را فراموش نکنید. هنگام ورود او سویش بروید و در برخورد با او محترم باشید. در این مقاله روش های استقبال زوجین را توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

استقبال از همسر چگونه است؟

شما باید بدانید چگونه از همسرتان استقبال کنید و یک رابطه عاشقانه و پایدار داشته باشید. اگر نمی‌دانید که چگونه این کار را انجام دهید، ما در ادامه برخی از تکنیک های استقبال از همسر را برای شما شرح داده ایم.

???? وقتی از در وارد می شود با لبخند به او سلام کنید

یکی از روش های استقبال از همسر، سلام با لبخند است. همه ما با غریبه ها با لبخند و لحنی محبت آمیز سلام و احوالپرسی می‌کنیم. چرا از همسرمان استقبال گرم نکنیم؟ بسیاری از شما وقتی همسرتان به خانه می‌آید، حتی سلام هم نمی‌کنید. چه برسد به اینکه سلامی گرم و صمیمی داشته باشید. اما باید بدانید این موارد به ظاهر کم اهمیت، لازمه یک ارتباط قوی و صمیمی در ازدواج می‌باشند.

???? خانه را مرتب کنید

بسیاری از افراد دوست دارند زمانی که به خانه بر می‌گردند، خانه شان مرتب و تمیز باشد. اگر کودکی در خانه دارید که مدام اسباب بازی هایش را این طرف و آن طرف پرت می‌کند، سعی کنید قبل از آمدن همسرتان آن ها را جمع کنید. یا اگر لباس هایتان روی مبل پخش است و ظرف های نشسته روی میز دارید، آن ها را مرتب کنید. بنابراین برای استقبال از همسر خانه را مرتب کنید.

???? غذای  مورد علاقه اش را درست کنید

جهت استقبال از همسر، غذای مورد علاقه او را فراهم کنید. شاید برخی از شما مانند همسرتان شاغل باشید و فرصت کافی برای غذا درست کردن نداشته باشید. می‌توانید به جای درست کردن غذای مورد علاقه همسرتان، نوشیدنی مورد علاقه اش را آماده کنید. یا خوراکی و تنقلاتی که دوست دارد را برای او بیاورید. همچنین می‌توانید غذای مورد علاقه اش را از بیرون سفارش دهید.  تمام این کارها استقبال گرم شما را به همسرتان نشان می‌دهد و باعث می‌شود هم او، و هم شما لذت ببرید.

????  فضا را رمانتیک کنید

شما می‌توانید با هر چیزی که فکر می‌کنید؛ یک فضای شاعرانه برای استقبال از همسرتان بسازید. یکی از رایج ترین آن ها، روشن کردن شمع و  یک موسیقی آرام است. می‌توانید تمام این کارها را حتی هنگام غذا، صحبت، تماشای فیلم یا …. انجام دهید. مطمئن باشید همسرتان با این کار خوشحال می‌شود و تمام خستگی های خود را پشت در می‌گذارد. در نهایت  با انرژی بیشتری کنار شما خواهد بود. 

???? غر زدن را کنار بگذارید

شاید شما از برخی چیزها عصبانی و ناراحت باشید. احتمالا منتظر هستید که بلافاصله پس از ورود همسرتان به خانه، گله و شکایت را شروع کنید. اما بهتر است حتی اگر عصبانی هستید، برای مدتی پس از ورود همسرتان شکایت را کنار بگذارید. به این دلیل که همسرتان ممکن است خسته باشد یا به خاطر اتفاقات بدی که در طول روز داشته عصبانی باشد. اگر بعد از اینکه به خانه برگشتند با غر غر همسرشان روبرو شوند، ممکن است عصبانیتشان بیشتر، و باعث ایجاد درگیری و دعوا شود.

در مواقع دیگر، همسرتان پس از گذراندن یک روز پرکار، شلوغ با شوق و ذوق زیاد به خانه بر می‌گردد. با این امید که با شما ملاقات می‌کند و خستگی هایش را پشت در خانه می‌گذارد. اما اگر بلافاصله پس از ورود همسرتان شروع به شکایت و گله گذاری کنید، چیزی جز احساس ناراحتی و پشیمانی به همسرتان نخواهید داد. بنابراین برای استقبال از همسر باید آرامش را به او هدیه دهید.

????  به حرف های او گوش دهید

برای استقبال از همسر لازم است که به حرف های او گوش دهید. وقتی همسرتان به خانه باز می‌گردد، شروع نکنید با سرعت و بلافاصله راجع به همه چیز صحبت کردن. به طوری که همسرتان حتی فرصت نکند با شما سلام و احوالپرسی داشته باشد. اجازه دهید همسرتان وارد خانه شود، لباس هایش را عوض کند، اگر لازم بود دوش بگیرد و غذا بخورد. می‌توانید اگر حرفی دارید و مشتاق هستید چیزی بگویید، هنگام غذا خوردن راجب آن صحبت کنید. یا بعد از اینکه همسرتان کمی استراحت کرد به او بگویید.

این نکته را فراموش نکنید که شما نیز باید به حرف های همسرتان گوش دهید. اجازه دهید راجع به اتفاقات روز خود صحبت کند. اگر از شما مشورت خواست با خوشحالی او را راهنمایی کنید. وسط حرف او نپرید و یک شنونده خوب باشید. بچرا احترام به همسر اهمیت دارد؟

همانطور که خوتان از دیگران انتظار دارید به شما احترام بگذارند، قطعا آن ها نیز خواهان احترام هستند. شاید با خودتان فکر کنید که با همسرتان راحت هستید و دیگر

تعارفی ندارید و نیازی به استفاده از این کارهای پیش پا افتاده ندارید. اما باید بدانید که مهم نیست طرف مقابل شما همسرتان باشد یا یک فرد غریبه، احترام پایه و اساس هر رابطه ای است.

استقبال از همسر نیز بیان کننده احترام و ارزشی است که برای او قائل هستید. شما به خانه دو نفر دعوت می‌شوید که اولی استقبال گرمی از شما دارد، اما دومی استقبال نه چندان گرم و جالبی از شما می‌کند. فکر می‌کنید اگر بار دوم دعوت شوید دوست دارید به خانه کدام شخص بروید؟

قطعا همه ما دوست داریم جایی باشیم که از ما استقبال گرم می‌کنند و احترام می‌گذارند. بنابراین همسر شما نیز دوست دارد هر روز به خانه ای برگردد که وقتی وارد خانه شود، آرامش خواهد داشت و چیزی به خستگی های او اضافه نمی‌شود. بدین ترتیب رابطه دو زوج می‌تواند بسیار بهتر و عاشقانه تر شود.

سخن آخر

حال که از اهمیت استقبال از همسر آگاه شده اید، به احتمال زیاد این کار را در زندگی مشترک خود انجام می‌دهید. متوجه خواهید شد که تا چه اندازه کیفیت رابطه شما بالاتر می‌رود و تا چه اندازه به هم نزدیک تر خواهید شد. البته این نکته را باید بدانید که بسیاری از همسران شاید از برخی روش ها برای استقبال خوشحال نشوند.

برای مثال همسر شما از نور کم و نور شمع خوشش نمی‌آید، بهتر است شما از این نوع استقبال استفاده نکنید. به طور کلی باید سعی کنید علاقه و خواسته های همسرتان را بدانید و با استفاده از آن ها استقبال گرم داشته باشید.

مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه استقبال از همسر می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

منبع: استقبال از همسر | 6 روش استقبال از همسر





:: برچسب‌ها: استقبال از همسر | 6 روش استقبال از همسر ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: