نداشتن دوست دختر | 7 دلیل که نمی توانم دوست دختر داشته باشم
نوشته شده توسط : ذهن نو

نداشتن دوست دختر و عدم وجود رابطه عاطفی برای برخی دشوار است. همه افراد به رابطه عاطفی و عاشقانه نیاز دارند. زمانی که شریک احساسی در زندگی داشته باشید؛ عشق و محبت را شاید تجربه می‌کنید. اما عده ای از افراد نداشتن دوست دختر برایشان به معضل تبدیل شده است. و گاه فرد مدت ها در انتظار می‌ماند تا دوست دختر خوبی نسیب او شود.

اما برای این همه انتظار چه برنامه ریزی دارید؟ به این فکر کرده اید که توانایی برقراری ارتباط برای شما مقدور است یا خیر؟ آیا توانایی اولویت بندی و رسیدگی به دوست دختر دارید؟ معیارهای شما به عنوان یک آقا برای رابطه چیست؟ سوالات زیادی در رابطه با این موضوع وجود دارد که بهتر است برای روشن شدن و رسیدن به پاسخ این سوالات از روانشناس راهنمایی بگیرید. برای دریافت مشاوره در زمینه نداشتن دوست دختر می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

منبع: نداشتن دوست دختر | 7 دلیل که نمی توانم دوست دختر داشته باشم

نداشتن دوست دختر

نداشتن دوست دختر در پسران و آقایان باعث ایجاد سر افکندگی و سرزنش دائمی می‌شود. تقریبا همه پسرانی که دوست دختر ندارند، احساس خوبی ندارند. احساس اینکه حتی توانایی برقراری ارتباط ساده با جنس مخالف ندارند. و حتی عده ای از آنها تصور می‌کنند که نداشتن دوست دختر باعث اشتباه و ایراد در رابطه آنها می‌شود. حس دوری از همسالان، خجالت از دوستان و … همگی تنش و آزرده خاطری را در این افراد به وجود می‌آورد. اما گفته هایی وجود دارد که در این مقاله به آنها پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

از خودتان سوال کنید که مفهوم دوست دختر برای شما چیست؟

نداشتن دوست دختر موضوع مهم و مورد نیازی است. اما از خودتان تا به حال سوال کرده اید که چرا به دنبال دوست دختر هستید؟ منظورتان به طور کلی از دوست دختر چیست؟ برقراری رابطه جنسی؟ ارتباط عاطفی؟ صحبت های روزانه؟ رفتن به کافی شاپ؟ معرفی به خانواده؟ ازدواج؟ کدام یکی از سوال هایی که پرسیده شد برای شما مهم است؟ معنا و مفهوم دوست دختر برای شما چیست؟

باید تعریف دوست دختر برای شما کاملا واضح باشد. تا زمانی که ندانید چه انتظاراتی از دوست دختر دارید و به چه فردی می‌گویید دوست دختر. تا زمانی که به پاسخ سوال های زیر نرسیدید؛ نگران نداشتن دوست دختر نباشید.

???? دوست دختر چه نیازهای از من و رابطه دارد؟

???? آیا توان پاسخگویی به دوست دختر را دارید؟

????آیا آماده ورود به یک رابطه هستید؟

???? دلایل نیاز من به دوست دختر چیست؟

???? تا کجا قرار است با او پیش ببرم؟

????قرار است چه اهدافی با دوست دختر خود داشته باشم؟

???? بین من و دوست دخترم چه مرزهایی وجود دارد؟

???? چه هدفی دارم از اینکه دوست دختر داشته باشم؟

چرا نمی‌توانم دوست دختر داشته باشم؟

نداشتن دوست دختر تنها به منزله دوست شدن نیست. آیا اطلاع دارید که چه فردی را می‌خواهید؟ اینکه دقیقا دنبال چه چیزی هستید و چه معیارهایی برای دوست دختر دارید مهم است. گاهی اوقات وارد رابطه با فردی می‌شوید که هیچ معیاری مطابق با معیارهای شما ندارد. و به مرور زمان متوجه می‌شوند که دوست دخترشان مطابق با معیارهای آنها نیست. باید به برخی از سوالاتی که در قبیل معیارهای دوست دختر است پاسخ دهید. در ادامه سوالاتی در رابطه با بررسی ایده آل هایتان پرسیده ایم.

???? عقاید مذهبی او به چه صورت باشد؟

???? حد و مرزهایش چه چیزهایی باید باشد و شدت این حد و مرز چقدر است؟

????مهم ترین مواردی که باید داشته باشد چیست؟

???? چه مواردی در رفتارش اذیت کننده است و ترجیح می‌دهید که نداشته باشد؟

???? چه باورها و ارزش هایی را باید داشته باشد؟

????چه خصوصیات اخلاقی باید داشته باشد؟

???? ترجیح می‌دهید که چه اهدافی در زندگی داشته باشد؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارتباط با دختران و نحوه درخواست دوستی کلیک کنید.

به خودشناسی رسیده اید؟

نداشتن دوست دختر یک معضل است و عدم خودشناسی یک معضل دیگر. به همین دلیل زمانی که خودتان را نمی‌شناسید چطور می‌توانید معیارهای دوست دختر را انتخاب کنید. شما باید از رفتارها و خلق و خوی خود آگاه باشید. نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید و به دنبال تقویت مهارت های ارتباطی باشید.

تا بتوانید وارد رابطه پایدار باشید. زمانی که هیچ شناختی از خود ندارید؛ نمی‌توانید رابطه پایدار داشته باشید و نداشتن دوست دختر برای شما به معضل دائمی تبدیل خواهد شد. برای خودشناسی حتما از روانشناس و مشاورین متخصص راهنمایی بگیرید.

هدف شما از زندگی چیست؟

یکی از دلایل نداشتن دوست دختر، این است که هدف مشخصی ندارید. بسیاری از پسران امروزی تنها به دنبال رابطه جنسی هستند و برای اینکه نیازهای جنسی شان تامین شود تن به دوستی می‌دهند. اما باید از این موضوع اطلاع داشته باشید که دوره باج گیری عاطفی گذشته است.

و حتما باید به این موضوع مشرف باشید که دختران امروزی آگاه تر از آن هستند که تنها برای رابطه جنسی وارد رابطه شوند. یا اگر دلایل و اهداف شما رهایی از تنهایی است؛ باید بدانید که در رابطه وابستگی ناایمن شکل خواهد گرفت که آسیب های زیادی به شما وارد می‌کند. حتما باید اهداف خود را شناسایی کنید و با اهداف دوست دختر مطابقت دهید. در صورتی که هیچ شباهتی به یکدیگر نداشتید؛ وارد رابطه نشوید.

نمی‌دانید که کجا باید به دنبال دوست دختر باشید

یکی از دلایل نداشتن دوست دختر این است که محل یافتن دوست دختر را نمی‌دانید. امروزه با رشد و توسعه فضای مجازی عده زیادی از افراد درصد ارتباطات بیش از اندازه خود را با فضای مجازی راه می‌اندازند. اما فضای مجازی فرصت آشنایی شما با شریک احساسی را محدود می‌کند. و در این شرایط باید مدت ها زمان و وقت بگذارید تا متوجه شوید ویژگی اصلی شخصیت دوست دختر شما چیست.

نقاط ضعف و قدرت خود را شناسایی کنید

از دیگر دلایل نداشتن دوست دختر، این است که از نقاط ضعف و قدرت خود آگاه نیستید. زمانی که به نداشتن دوست دختر فکر می‌کنید؛ نقاط ضعف خود را نیز بررسی می‌کنید؟ اما تنها نیز نباید به نقاط ضعف تکیه کرد. و لازم است که حتما نقاط قوت خود را پرورش دهید. گاهی افراد فقط نقاط ضعف خود را نشان می‌دهند که همین امر باعث جدایی می‌شود.

با کمک روانشناس، تله های روانشناسی را شناسایی کنید

زمانی که درگیر نداشتن دوست دختر هستید؛ باید از یک روانشناس راهنمایی بگیرید. روانشناسان به شما کمک می‌کنند تا مهارت های خود را شناسایی کنید و به تقویت نقاط مثبت بپردازید. اما زمانی که روابط شما پایدار نباشد و دائم در حال جدایی باشید؛ حتما باید از روانشناس راهنمایی بگیرید. تا تله های روانشناسی شما شناسایی شود. و تحت درمان قرار بگیرید. در این شرایط پس از بهبودی؛ روابط پایداری را تجربه خواهید کرد.

کلام آخر

نداشتن دوست دختر در جامعه امروزی بی عرضگی تلقی می‌شود. افرادی که دوست دختر ندارند دائم خود را با همسالان مقایسه می‌کنند و چیزی را در خود کم می‌بینند. در این شرایط حتما از روانشناس راهنمایی بگیرید تا شرایط برای شما بهبود یابد. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه نداشتن دوست دختر می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

منبع: نداشتن دوست دختر | 7 دلیل که نمی توانم دوست دختر داشته باشم





:: برچسب‌ها: نداشتن دوست دختر | 7 دلیل که نمی توانم دوست دختر داشته باشم ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: